منطقه لونت استانبول تركيه

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

منطقه لونت استانبول تركيه

۱۱ بازديد

در مقاله اي كه مطالعه خواهيد نمود، به بررسي موضوع منطقه لونت استانبول تركيه مي پردازيم. استانبول يكي از شهر هاي زيباي تركيه مي باشد. اين شهر به دليل داشتن جاذبه هاي گردشگري زياد، هر ساله پذيراي گردشگران زيادي به خصوص از ايران مي باشد.


منطقه لونت استانبول تركيه

طبيعي است، كه براي سفر به هر كشوري بايد اطلاعات مناسب كسب نمود و سپس به رزرو هتل و بليت هواپيما پرداخت. در اينجا قصد داريم به يكي از محله هاي استانبول به نام منطقه لونت بپردازيم كه براي افرادي كه قصد خريد ملك در استانبول و در منطقه لونت را دارند ميتواند حائز اهميت باشد، همچنين به سوالات زير نيز پاسخ دهيم:

1- منطقه لونت كجاست؟

2- بهترين مركز خريد هاي منطقه لونت چيست؟

 

1- منطقه لونت كجاست؟

استانبول به دليل داشتن جاذبه هاي زيادي و هم چنين مكان هاي جديد، امكان سفر هاي بيش از يكبار را براي گردشگران فراهم كرده است. گردشگران در سفر هاي اول به دنبال رفتن به جاهاي ديدني و هم چنين خريد در مراكز خريد و فروشگاهاي زيباي تركيه مي باشند، اما در سفر هاي بعدي به دنبال رفتن به مكان هاي جذاب و آرامش بخش تركيه نيز هستند.

منطقه لونت يكي از جذاب ترين، گران ترين و لوكس ترين مناطق شهر استانبول مي باشد، كه هتل هاي زيادي در اينجا واقع شده است. اين منطقه يكي از بهترين و بزرگترين منطقه هاي تجاري استانبول به شمار مي رود. در اين منطقه ساختمان بلند و بالاي تجاري بسياري به چشم مي آيد.

هم چنين منطقه لونت يكي از ثروتمند ترين منطقه هاي شهر استانبول مي باشد، كه بسياري از ثروتمندان تركيه در آن ساكن هستند، و يكي از مناطق تاريخي نيز به شمار مي رود و براي افرادي كه قصد خريد خانه در استانبول و گرفتن اقامت را دارند ميتواند منطقه مناسبي باشد.

2-بهترين مركز خريد هاي منطقه لونت چيست؟

در اينجا سعي داريم بهترين و نزديك ترين مراكز خريد منطقه لونت را به شما معرفي كنيم، كه عبارتند از:

 

از جمله امكانات آن ميتوان به سينما، مركز تجاري، مركز خريد و… اشاره نمود. هم چنين معماري و سازه خاص به كار برده شده در اين مركز خريد، مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته است.براي رفتن به اين مركز خريد، به راحتي ميتوانيد از مترو با هزينه كم استفاده نماييد.

1- مركز خريد سفير:

اين مركز تجاري علاوه بر مركز خريد يكي از آسمان خراشهاي شهر استانبول به شمار مي آيد. در اين مركز خريد كليه برند هاي لوكس ارائه مي شود. از ويژگي هاي خاص اين مركز خريد ميتوان به سازگاري با محيط زيست نام برد و هم چنين با قرار دادن باغچه ها ي كوچك، ميتوان به راحتي از فضاي بيرون، ، اما بدون سر و صدا استفاده نمود.براي رفتن به اين مركز خريد نيز ميتوان از مترو استفاده نمود.

2-مركز خريد كانيون:

اين مركز خريد كه يكي از بهترين مركز خريد ها مي باشد، در خيابان بويوك دره واقع شده است. هم چنين اين مركز خريد امكانات زيادي هم چون صد و شصت فروشگاه و بزرگترين سالن بدنسازي مي باشد، كه در سال 2006 افتتاح شده است.اين مركز خريد سعي داشته است كه كليه نياز هاي خريداران محترم را مرتفع كند تا ديگر احتياجي به جاهاي ديگر نباشد.

 

3- مركز خريد آستوريا:

اين مركز خريد نيز علاوه بر فروشگاه هاي بسيار و برند هاي لوكس و بين المللي، كليه خدمات ورزشي و تندرستي از جمله شنا، فيتنس و… نيز ارائه مي دهد. اين مركز خريد داراي 110 فروشگاه مي باشد.

هم چنين ميتوان از امكانات اداري آن بهره مند شد و در صورت تمايل دفاتر اداري آن را براي راه اندازي شركت و ساير كارهاي تجاري اجاره كنند.در كنار اين مركز خريد نيز مجموعه اي قراردارد كه شامل 160 خانه مي شود، كه ميتوان براي اقامت در منطقه لونت آن ها را اجاره نمود.

اين اتاق ها شباهت زيادي به خانه دارد، و متراژ هاي مختلفي دارد و گردشگران از اقامت در اين مجموعه لذت مي برند.براي رفتن به اين مركز خريد نيز به راحتي ميتوان از مترو با هزينه كم استفاده كرد. جهت اطلاعات درباره خريد ملك در استانبول تركيه همچنين مشاهده پروژه هاي موجود نيز مي توانيد با دفتر تهران ما تماس حاصل فرمائيد.

منبع : هورامان گشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.