خريد در استانبول تركيه

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

خريد در استانبول تركيه

۲ بازديد

زيبايي و تنوع جاذبه هاي گردشگري استانبول به حدي زياد است كه سفر به آن چندين روز به طول مي انجامد. اما طبيعي است كه قلب شما مي خواهد خريد در استانبول را نيز تجربه كند. ما در اين مقاله به مقوله خريد در استانبول تركيه بيشتر خواهيم پرداخت.
فهرست مطالبحراج هادو بازار معروف استانبول


خريد در استانبول تركيه

حراج ها


در ذيل برخي از حراج هاي معروف تركيه را براي شما ذكر خواهيم كرد:

حراج قبل از كريسمس

برخي افراد بيشترين انگيزه را دارند كه براي خريد به استانبول سفر كنند وجود لباس هاي زيبا و با كيفيت براي خانم ها، آقايان و كودكان از مارك هاي مختلف دليل اصلي انتخاب استانبول توسط مردم است. علاوه بر اين، خريد ارزان در استانبول عامل ديگري است كه هموطنان ما اين شهر را براي خريد انتخاب مي كنند.

وجود اجناس با كيفيت و با قيمت مناسبي به طبع افرادي را مجاب به زندگي در اين شهر و خريد ملك در استانبول ميكند كه اين امر با گرفتن اقامت شهروندي تركيه نيز همراه است. جهت خريد ملك در ازمير تركيه نيز ميتوانيد با ما تماس حاصل فرمائيد.

حدود يك هفته قبل از كريسمس، حراج سال نو در استانبول آغاز مي شود. در اين دوره مي توانيد انواع لباس هاي شيك و با كيفيت را با قيمت مناسب پيدا كنيد. حراج سال جديد هر سال تا اوايل ژانويه ادامه دارد.

حراج تابستاني

 حراج تابستاني نيز در ليست بهترين زمان خريد در استانبول است. حراج تابستاني استانبول از حدود ژوئن آغاز مي شود و تا ماه آگوست ادامه دارد. لازم به ذكر است كه اين فصل نه تنها براي خريد بلكه براي مسافرت و تفريح در استانبول نيز بسيار مناسب است.

در واقع، بهترين زمان براي سفر به استانبول از حدود ماه مه آغاز مي شود و تا پايان تابستان ادامه دارد. بنابراين علاوه بر تفريح ، در اين مدت مي توانيد روي خريد ارزان در استانبول حساب كنيد.

حراج عيد

 زمان مناسب ديگر براي رفتن به مراكز خريد استانبول، روزهاي نزديك به عيد فطر و عيد قربان است. از آنجا كه اين دو روز يكي از مهمترين تعطيلات در تركيه است، حراج هاي خوبي نيز دارند.

براي خريد ارزان در استانبول، حدود 2 تا 4 روز قبل از اين دو عيد، كافي است در استانبول باشيد. قيمت لباس در اين حراجي ها به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد. در برخي موارد قيمت كالاها تا 90٪ كاهش مي يابد.


دو بازار معروف

بازار هاي معروف استانبول تركيه نيز بقرار زير مي باشد:

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول علاوه بر مركز خريد، از بناهاي تاريخي و گردشگري مهم اين شهر نيز به شمار مي رود. بازار بزرگ استانبول، يكي از بزرگترين بازارهاي سرپوشيده جهان، فضاي متفاوتي با سبك و معماري خاص خود دارد.

با اين حال، اين بازار تعداد زيادي گردشگر را نيز به خود جلب مي كند. در اين بازار انواع ادويه ها، ظروف سفالي، فانوس ها و جواهرات را پيدا خواهيد كرد.

بازار مصر

بازار ديگر استانبول بازار مصر است. در اين بازار انواع ادويه جات در تنوع و فراواني قابل توجهي موجود است. علاوه بر ادويه، شيريني هايي مانند باقلوا را نيز مي توانيد از اين بازار خريداري كنيد. زيتون، انواع روغنهاي اساسي و آجيل نيز در بازار مصر به فروش مي رسد.افرادي قصد خريد ملك در تركيه را دارند، خريد از فروشگاه هاي و همچنين حراجي هاي اين كشور ميتواند برايشان حائز اهميت باشد، جهت اين امر ميتوانيد با هورامان گشت در ارتباط باشيد.

موارد شمرده شده را در خاطر بسپاريد. اگر قصد سفر به استانبول را داريد و خريد كردن يكي از جذابيت هاي سفر براي شما است مي توانيد با آگاهي از مطالب فوق كه درباره ي خريد در استانبول تركيه است تجربه ي دل انگيزي را براي خود كسب نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.