مقايسه خريد در استانبول و وان

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

مقايسه خريد در استانبول و وان

۲ بازديد

در اين گفتار قصد داريم به بررسي و مقايسه خريد در استانبول و وان تركيه بپردازيم. كشور تركيه و شهرهاي اين كشور مقصد بسياري از افراد براي خريد به خصوص در زمان حراجي هستند و در ميان اين شهرها وان و استانبول براي خريد پرطرفدارتر مي باشند.

خريد از وان چه شرايطي دارد؟ويژگي هاي خريد از استانبول چيست؟در مقايسه خريد در استانبول و وان تركيه اجناس مختلف چه وضعيتي دارند؟


مقايسه خريد در استانبول و وان تركيه

خريد از وان چه شرايطي دارد؟

به منظور انتخاب راحت تر مقصد خريد با مقاله مقايسه خريد در استانبول و وان تركيه با هورامان گشت همراه باشيد. اين مطلب براي آن دسته از افرادي كه قصد خريد ملك در استانبول و يا هر يك از شهر هاي تركيه را دارند نيز ميتواند مورد توجه قرار گيرد.

از نظر موقعيت جغرافيايي وان يكي از شهرهاي مرزي كشور تركيه است، علاوه بر شهرهاي مرزي وان فاصله كمي با شهر تبريز نيز دارد به همين دليل مقصد بسياري از ايرانيان براي خريد اجناس اصل و خارجي است. يكي از دلايل رونق شهر وان، مراكز تجاري و امكان خريد در اين شهر به ويژه براي ايرانيان است.

سفر به وان بيشتر به منظور خريد انجام مي شود و علي رغم اينكه اين شهر نيز مانند ساير شهرهاي تركيه داراي مناطق ديدني و جاذبه هاي طبيعي است اما بيشتر مسافران شهر وان به قصد خرج كردن تمام سرمايه خود در خريد و هزينه اندكي براي اقامت به اين شهر كشور تركيه سفر مي كنند.

وان داراي مراكز تجاري بزرگي است كه مي توان برندهاي مختلف را در آن پيدا كرد، همچنين براي افرادي كه به دنبال خريدهاي گرانقيمت نيستند به خصوص در زمينه پوشاك اين شهر داراي بازارهاي محلي و كوچك بسياري است.

ويژگي هاي خريد از استانبول چيست؟

استانبول علاوه بر اينكه يكي از بزرگ ترين شهرهاي كشور تركيه است، براي خريد كردن و مسافراني كه به اين قصد به كشور تركيه سفر مي كنند نيز مقصد ويژه اي است به اين دليل كه مي توان بيشتر برندهاي اروپايي را در بازارهاي اين شهر پيدا كرد.

استانبول همچنين داراي بزرگ ترين مراكز خريد تركيه نيز مي باشد به همين دليل چه براي مردم اين كشور و چه براي مسافرين از نظر خريد بسيار محبوب مي باشد. اكثر برندهاي لوازم خانگي، پوشاك و… داراي يك شعبه بين المللي در استانبول مي باشند به همين دليل افرادي كه به دنبال خريد از برندهاي معتبر هستند استانبول مقصد بسيار خوبي است.

در مقايسه خريد در استانبول و وان تركيه اجناس مختلف چه وضعيتي دارند؟

با مقايسه خريد در استانبول و وان تركيه مي توان متوجه شد كه برندها در هر دو شهر داراي قيمت هاي يكساني مي باشند، اما پيدا كردن محصولات ارزان تر به دليل بزرگ تر بودن استانبول و برخورداري از بازارهاي محلي بيشتر ساده تر است و مدل هاي متنوع تري را با قيمت ارزان در اين شهر مي توان پيدا كرد.

جهت كسب اطلاعات در زمينه خريد ملك در تركيه و وان تركيه ميتوانيد با همكاران ما در دفتر تهران، شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرمائيد.

منبع : هورامان گشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.