جزيره ياسيكا ازمير تركيه

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

جزيره ياسيكا ازمير تركيه

۵ بازديد

جزيره ياسيكا ازمير تركيه Yassıca Ada Island يكي از زيباترين جزاير اين شهر است.

جزيره ياسيكا آدا ازمير تركيه كجاست؟

جزيره ياسيكا در ازمير تركيه چه ديدني هايي دارد؟


جزيره ياسيكا آدا ازمير تركيه كجاست؟

ازمير همه ساله ميزبان مسافرين زيادي است كه براي بازديد از ساحل ازمير و حتي خريد ملك در ازمير و تجربه يك اقامت ساحلي، اين جزيره را انتخاب مي كنند. جاذبه هاي ديدني طبيعي جزيره ياسيكا ازمير تركيه در كنار امكانات تفريحي ايجاد شده توسط شهرداري ازمير باعث جلب مسافران زياد به خصوص در فصل هاي تابستان و بهار شده است.

ازمير در تمام طول سال ميزبان مسافران زيادي از سراسر جهان است كه بيش از هرچيز به دليل جاذبه هاي طبيعي اين شهر، به آن سفر مي كنند. از جمله جاذبه هاي طبيعي و تفريحي ازمير، مي توان به سواحل آن اشاره كرد. اين سواحل بهترين مكان براي انواع تفريحات و ورزش هاي ساحلي مي باشند.

همچنين زيبايي طبيعي اين سواحل مانند شن هاي رنگي و زيبا در كنار گرماي آب دريا باعث تجربه اي لذتبخش براي مسافرين مي شود. به علاوه در اطراف شهر ازمير جزاير زيادي وجود دارد كه هر كدام داراي ساحلي با ويژگي هاي خاص و امكانات متفاوت مي باشند. يكي از اين جزيره ها جزيره ياسيكا است.

موقعيت جزيره ياسيكا در ازمير تركبه

جزيره ياسيكا يكي از جزاير اطراف شهر ازمير است كه به دليل نزديكي به اين شهر جز مناطق آن به حساب مي آيد. اين جزيره براي سفر تفريحي دريايي مقصد بسيار مناسبي است كه در خليج ازمير واقع شده است. براي سفر به اين جزيره تنها مي توان از كشتي و قايق استفاده كرد. همچنين داراي حدود 400 متر ساحل است كه براي استفاده و به خصوص اقامت ساحلي گزينه مناسبي است.

جزيره ياسيكا ادا تركيه چه ديدني هايي دارد؟

ساحل زيباي جزيره yassıca ازمير تركيه اصلي ترين جاذبه گردشگري اين جزيره است. اين ساحل داراي شن هاي سفيد و نرم است كه به دليل آب و هواي غالبا گرم و شرجي جزيره تجربه اي لذت بخش را در برخورد با آب گرم دريا براي مسافرين فراهم مي كند. عزيزاني كه قصد سفر به استانبول و خريد ملك در استانبول را دارند نيز ميتوانند با دفتر تهران ما آژانس سافرتي هورامان گشت در تماس باشند تا ضمن كسب اطلاعات كامل، فايل پروژه هاي موجود را نيز دريافت نمايند.

علي رغم وسعت نه چندان زياد جزيره  ياسيكا، اين جزيره منطقه اي بسيار دنج و آرام براي گردشگران است كه فرصت اقامتي دلنشين را براي آن ها فراهم مي كند. با توجه به وسعت كم اين جزيره داراي هتل يا مسافرخانه نيست و مسافرين نهايتا يك صبح تا شب امكان اقامت در آن را دارند كه همين ميزان نيز براي خاطره انگيز كردن سفر ازمير كافي مي باشد.


منبع : هورامان گشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.