تور ازمير نوروز

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

تور ازمير نوروز

۳ بازديد

خدمات تور ازمير نوروز ۱۴۰۱ شامل : پرواز رفت و برگشت، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، ليدر فارسي زبان، يك گشت شهري با نهار.


تور ازمير نوروز 

ازمير سومين شهر پرجمعيت و از زيباترين شهرهاي تركيه است. اين شهر زيبايي و جذابيت دنياي مدرن را دوشادوش دنياي كهن و باستاني خود به نمايش گذاشته و در يك نگاه اصالت و زيبايي را به رخ بينندگان و گردشگران خود مي‌كشد.

جذابيت‌هاي طبيعي، تاريخي و باستاني، فرهنگي و گردشگري ازمير، اين شهر را به يكي از مراكز توريستي تركيه تبديل كرده كه در تمام فصول پذيراي شمار زيادي از گردشگران در سراسر جهان است كه با تور ازمير به اين شهر سفر ميكنند.

آب و هواي بي‌نظير در نوروز، خيابان‌هاي سبز با چشم‌اندازي دل‌نشين، بلوارهاي وسيع با نخل‌هاي بلند و زيبا، پياده‌روها و خانه‌هاي شيك و جذاب و.. دلايلي هستند كه شمارا براي امتحان تور نوروزي ازمير ترغيب مي‌كنند.

در توصيف جذابيت‌هاي ازمير، به‌جرئت مي‌توان گفت كه اين شهر همه‌چيز را باهم دارد. ساختمان‌ها و مراكز خريد مدرن، پاساژهايي زيبا با سقف‌هاي كاشي‌كاري شده، بازارهاي كهن قرن هفدهم، مساجد و كليساهاي قديمي و همچنين آثار باستاني به‌جامانده از تاريخ اصيل ازمير، از ديدني‌ترين مكان‌هاي اين شهر است.

از جمله ديگر جاذبه‌هاي ازمير نيز مي‌توان از؛ پاموكله، بازار كمارالتي، روستاي شيرينجه و منطقه ازمير آگورا نام برد.

علاوه بر اين، طبيعت بي‌نظير ازمير همچون جنگل‌هاي كاج، پرتگاه‌هاي سنگي، چشمه‌هاي پلكاني آب گرم، باغ‌هاي زيتون، دريا و سواحل زيبا و همچنين رستوران‌هاي ساحلي كه يكي از خوش‌طعم‌ترين ماهي‌ها را براي شما سرو مي‌كنند در كنار كافه‌ها و كلوپ‌هاي شبانه، تنها چند مورد از تفريح‌هايي است كه در تور ازمير تجربه خواهيد كرد.

تور ازمير نوروز

آب‌وهواي اين شهر، مانند كشور ايران چهارفصل بوده و در تمام فصول سال مي‌توان لحظات خوشي را در شهر ازمير سپري كرد. ايام نوروز يكي از بهترين فرصت‌ها براي لذت بردن از برنامه‌هاي تور ازمير نوروز است.

در اين ايام علاوه بر تمامي جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري و تفريحات سرگرم‌كننده اين شهر، مي‌توانيد از خنكاي هواي ازمير لذت برده و با شركت در مراسم‌هاي شاد و مفرح سال نو و جشن‌هاي ويژه و كنسرت‌هاي بزرگ و بي‌نظير اوقات خوشي را براي خود و خانواده‌تان رقم بزنيد.

شرايط لازم تور ازمير

نكات و موارد بسياري، كيفيت، راحتي و اوقات خوش سفر را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهند. رعايت و برنامه‌ريزي اين موارد از لازمه‌هاي سفر و از برنامه‌هاي اصلي تور ازمير و ديگر تورهاي گردشگري است. اين نكات شامل موارد زير است:

ايرلاين و بليت رفت‌وبرگشت ليدر فارسي‌زبانبيمه مسافرتيروزهاي اقامت در هتلصبحانهميان وعدهترانسفر رفت‌وبرگشت از فرودگاه به هتل گشت‌وگذار و برنامه‌هاي تفريحي.

چنانچه قصد خريد ملك در ازمير را داريد و در نوروز به اين شهر سفر ميكنيد ميتوانيد جهت مشاهده پروژه هاي موجود با دفتر تهران ما در تماس باشيد تا ضمن خريدي مطمئن و كاملا قانوني از خريدي ارزان و به صرفه نيز بهرمند گرديد.


منبع : هورامان گشت ستاره

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.