جزيره ياسيكا آدا

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

جزيره ياسيكا آدا

۳ بازديد

جزيره ياسيكا در كشور تركيه، شهر ازمير قرار دارد. جزيره ياسيكا در سواحل ازمير قرار دارد كه شهر تفريحات سالحي در تركيه مي باشد. جزيره ياسيكا يكي از بهترين جزاير اين ساحل است كه در ادامه به آن پرداخته شده است.


جزيره ياسيكا چه ويژگي هايي دارد؟

اين جزيره داراي استارحت گاه هاي زياد و انواع كافه ها است. جزيره ياسيكا جزيره بزرگي نيست و به همين دليل بسيار دنج است و براي ​خريد ملك در ازمير و يافتن دوباره آرامش بهترين مكان است تا با خيالي آسوده و به دور از شلوغي هاي شهر، در اين جزيره آرام و زيبا استراحت كنيد.

اين جزيره در خليج ازكير قرار دارد و به همين دليل تنها به وسيله دريا و با كشتي و قايق مي توان به اين جزيره رفت. اين جزيره منبع آرامش است و مي توان در اين جزيره ماند و اط محيط زيست خاص آن و طبيعت مخصوصش لذت برد. همچنين مي توان اب تني و شنا كرد و در زير آفتاب دراز كشيد و حمام آفتاب گرفت. اين يك فرصت عالي براي به دست آوردن آرامش باز دست رفته است.

جزيره ياسيكا در درياي اژه واقع است و جزو جزاير شاهزاده محسوب مي شود. اين جزيره از لحاظ دموكراتيك جزيره اي آزاد است كه در جنوب شرقي تركيه قرار دارد. مساحت كل اين جزيره پنج صدم كيلومتر مربع است و جزيره بسيار كوچكي است. در برخي منابع به اين جزيره، جزيره آلمان نيز گفته مي شود.

اين جزيره سكنه اي ندارد اما شهرداري ازمير مكان هايي در آن مانند رستوران و اسكله درست كرده است كه باعث جذب توريست ها به اين جزيره مي شود. همچنين اين جزيره داراي يك ساحل به عرض 400 متر مي باشد كه مكان مناسبي براي آفتاب گرفتن و آب تني است.

اين جزيره تا نزديك ترين مكان در كشور تركيه، 4 كيلومتر فاصله دارد. اين مكان شبه جزيره كارا بورون مي باشد و براي سفر با ​تور ازمير مكاني مناسب است. 

جزيره ياسيكا مكاني مهم براي ازمير مي باشد. زيرا اين جزيره يك منبع اقتصادي به شمار مي رود و همچنين شركت حمل و نقل شهرداري ازمير از اين جزيره براي حمل و نقل هاي خود استفاده مي كند و در ترمينال هاي اين جزيره ترابري و حمل و نقل منظمي وجود دارد كه به رونق اقتصادي شهر كمك شاياني مي كند.

همچنين براي رسيدن به اين جزيره زماني معادل يك و نيم الي دو ساعت لازم است و براي افرادي كه قصد خريد ملك در تركيه را دارند نيز مكاني مناسب به حساب مي آيد.

جمع بندي: جزيره ياسيكا واقع در خليج ازمير، جزيره اي بسيار كوچك مي باشد كه براي استراحت و يك سفر كوتاه بسيار مناسب است. شهرداري ازمير به اين جزيره توجه مي كند و در آن مكان هايي تفريحي مانند اسكله و ساحل درست كرده است. همچنين يك رستوران در اين جزيره وجود دارد تا نياز هاي مسافران تامين بكند. در نهايت سفر به اين جزيره مي تواند گزينه اي مناسب باشد تا از مشغله هاي كاري و فكري دور شده و آرامش را به زندگي خود برگردانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.