بهترين محله هاي ازمير

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

بهترين محله هاي ازمير

۶۰ بازديد

ازمير يكي از شهر هاي كشور تركيه است. عليرغم اينكه شهرت شهر ازمير اندازه ساير شهرهاي كشور تركيه مانند استانبول و آنتاليا نيست اما اين شهر يكي از مقاصد بسيار عالي براي افرادي كه قصد مهاجرت يك منطقه آرام و مناسب را دارند.

آشنايي با بهترين محله هاي ازمير

آشنايي با بهترين محله هاي ازمير مي تواند به افرادي كه قصد سفر به كشور تركيه و خريد ملك در ازمير و اخذ اقامت در اين شهر را دارند براي يك اقامت موفق و بدون مشكل كمك كند.

ازمير نيز مانند تمام شهرهاي تركيه داراي محله‌هاي مختلف است كه هر كدام از آنها ويژگي هاي بخش خصوصي دارد و براي سكونت افراد با روحيات متفاوت مناسب است.

در اين مقاله قصد داريم به بررسي و معرفي بهترين محله هاي ازمير و همچنين شرايط زندگي در شهر ازمير يكي از شهرهاي پر طرفدار و پر جمعيت تركيه است بپردازيم.

موقعيت ازمير

سومين شهر كشور تركيه شهر ازمير است كه بعد از استانبول به آنكارا يكي از بهترين موقعيت ها از نظر تجاري و صنعتي بندري دارد. جمعيت شهر ازمير چيزي حدود ۴ ميليون نفر است. ازمير يك شهر ساحلي است كه به درياي اژه راه دارد.

اين شهر علاوه بر موقعيت مناسب جغرافيايي از نظر علمي نيز موقعيت بسيار خوبي دارد و بيشتر دانشگاه هاي كشور تركيه كه از اعتبار بالايي برخوردار هستند به خصوص در زمينه هاي فني مهندسي در اين شهر واقع شده اند.

ازمير به علاوه يكي از جاذبه هاي توريستي كشور تركيه است كه داراي سواحل بسيار زيباي ماسه‌اي و آثار تاريخي زيادي از گذشتگان كشور تركيه است.

بهترين محله هاي ازمير كدامند؟

عليرغم اينكه شهر ازمير به اندازه ساير شهرهاي كشور تركيه معروفيت ندارد اما اين شهر يك منطقه بسيار عالي براي زندگي در اين كشور است كه از نظر آرامش و امكانات تمام ويژگي هاي لازم براي زندگي در يك شهر نيمه اروپايي را دارد.

نارلي دره Narlıdere

نارلي دره يكي از محله هاي لوكس و بسيار مناسب در كشور تركيه و شهر ازمير است كه به خصوص براي افرادي كه داراي شرايط مالي مناسبي هستند امكانات بسيار زيادي دارد.

نارلي در يكي از بهترين محله هاي ازمير است كه امكانات آن فوق العاده و شرايط آن مناسب افرادي است كه قصد يك زندگي اروپايي در كشور خارجي را دارند.

اين منطقه داراي آب و هواي مناسب است كه باعث مي‌شود شرايط زندگي در آن ساده تر شود و همچنين پوشش گياهي منطقه يكي از بهترين پوشش ها در ميان محله هاي ازمير مي باشد.

عليرغم اينكه نازلي در داخل شهر ازمير قرار دارد اما آرامش زيادي دارد كه باعث مي‌شود ساكنان به زندگي در اين منطقه علاقه مند باشند.

كارشياكا Karşıyaka

از ديگر محله هاي خوب براي خريد خانه در ازمير و زندگي، كارشيا است كه از نظر موقعيت جغرافيايي دقيقا كنار دريا قرار دارد.

به دليل مجاورت با دريا كارشياكا منظره بسيار مناسبي براي افرادي دارد كه به اين جاذبه طبيعي علاقمند مي باشد.

همچنين از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين محله كه آن را به يكي از بهترين محله هاي ازمير تبديل كرده است سكونت ايرانيان در اين محله است كه نسبت به ساير محله هاي ازمير بيشتر است.

افرادي كه به قايق سواري و پياده روي علاقه مند هستند اين محل را مي‌توان به عنوان بهترين محل براي زندگي انتخاب كنند همچنين هر سال در تابستان مسابقات قايق سواري در اين مرحله برگزار مي‌شود كه باعث جذابيت بيشتر اين محل براي زندگي شده است.

بورنووا Bornova

از ديگر محله‌ هاي خوب شهر ازمير كه البته جزو محله هاي تازه ساخت اين شهر مي باشد نيز محله برنووا مي باشد كه بيشتر به صورت آپارتماني ساخته شده است است.

به دليل تازه ساخت بودن اين محله امكان ساخت منزل با شرايط دلخواه در آن وجود دارد كه اين مسئله باعث شده كه محله بورنووا به يكي از بهترين محله هاي ازمير براي زندگي و مهاجرت تبديل شود.

گوزل باغچه guzel bahce

از محله هاي خوب و قديمي شهر ازمير كه جمعيت بيشتر ساكنان اين شهر در آن تجمع دارند و به نوعي مي‌توان آن را در قلب شهر ازمير و منطقه اصلي براي سرمايه‌گذاري در اين شهر دانست گزل باغچه است.

منطقه گوزل باغچه از بهترين مناطق ازمير و در نزديكي دريا قرار داشته و دسترسي مناسبي به ساير محله هاي شهر ازمير تركيه دارد.

منبع : هورامان گشت

تاریخچه شهر ازمیر

قدمت شهر ازمیر به ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. این شهر امپراتوری‌های زیادی را پشت سر گذاشته و پادشاهان بسیاری در دوره‌های تاریخی گوناگون آن حکمرانی کرده‌اند. دوره‌های تاریخی این شهر را می‌توان به ۷ قسمت تقسیم کرد.اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

عصر مفرغ، عصر طلایی، عصر آهن، عصر زوال، عصر امپراتوری رم، دوران امپراتوری بیزانس و دوران امپراتوری عثمانی فصول مختلف تاریخ این شهر هستند. در عصر طلایی همانطور که از اسمش پیداست ازمیر بیشترین پیشرفت و توسعه را داشته است. در این دوران که حدود یک قرن به درازا انجامید، با رهبری میلوتوس مناطق مصر، سوریه و لبنان تحت سیطره ازمیر درآمد. بعد از این دوران عصر زوال سر رسید که در به مدت ۲۰۰ سال این شهر در تاریکی و خاموشی به سر برد. جاذبه های ازمیر ترکیه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.