كينالي آدا

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

كينالي آدا

۳ بازديد

جزيره كينالي آدا استانبول Kinaliada Island ، يكي از جزاير زيباي استانبول است كه براي مسافران به اين شهر و كشور مقصد خوبي براي استفاده از جاذبه هاي طبيعي و بازديد از مناطق تاريخي است. پس با هورامان گشت همراه باشيد.

جزيره كينالي ادا استانبول چه جاذبه هايي دارد؟

بهترين زمان سفر به جزيره كينالي آدا استانبول چه فصلي از سال است؟


جزيره كينالي آدا استانبول

در اين مقاله در مورد جزيره كينالي ادا استانبول و مناطق ديدني آن توضيحاتي را ارائه خواهيم داد كه ميتواند براي افرادي كه قصد خريد ملك در استانبول را دارند جالب باشد.

ازمير تركيه يكي از شهرهاي است كه به دليل نزديك بودن با مرز ايران همواره مورد توجه ايرانيان قرار گرفته و خريد ملك در ازمير در ساليان اخير رشد قابل توجهي داشته است. جهت مشاهده پروژه هاي موجود با دفتر تهران ما در تماس باشيد.

يكي از مقاصد گردشگري براي افرادي كه قصد مسافرت به خارج از كشور را دارند، كشور تركيه و شهر استانبول است.

جزيره كينالي ادا استانبول چه جاذبه هايي دارد؟

اين شهر به خصوص براي ايرانيان مقصد مناسبي است، چون داراي دو بخش آسيايي اروپايي است كه تجربه همزمان سفر به دو مقصد را براي مسافرين ايجاد مي كند. مقصد و مكمل اصلي سفرها به كشور استانبول، سفر به جزاير زيبايي است كه در اطراف اين شهر وجود دارد. جزيره Kinaliada استانبول يكي از اين مقاصد است.

جاذبه هاي ديدني

جزيره كينالي آدا استانبول داراي مراكز خريد و بازارهاي بزرگ و متنوعي است كه براي علاقمندان به خريد و افرادي كه به دنبال خريد سوغات هستند مقصد خوبي است. همچنين جزيره كينالي داراي سواحل معروفي است كه هم براي ورزشهاي آبي و هم براي آفتاب گرفتن انتخاب بسياري از گردشگران است.

اين جزيره داراي يك صومعه بجا مانده از دوران امپراطوري روم است كه براي علاقمندان به اماكن تاريخي مي تواند قابل توجه باشد. اسكله هاي زيبا با رستوران هاي معروف، كشتي هاي مسافري و… از ديگر جاذبه هاي ديدني جزيره كينالي آدا استانبول مي باشند.

بهترين زمان سفر به جزيره كينالي آدا استانبول چه فصلي از سال است؟

به طور كل بهترين زمان سفر به جزاير مختلف در هر نقطه اي از جهان فصل بهار و پاييز است. در فصل تابستان شرجي بودن هوا در كنار گرماي تابستاني ممكن است بازديد از اماكن ديدني به خصوص در فضاي باز را با مشكل مواجه كند.

منبع : هورامان گشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.