سرمايه گذاري در تركيه

اطلاعات درباره خريد ملك در كشور تركيه

سرمايه گذاري در تركيه

۴ بازديد

براي سرمايه گذاري در تركيه راه هاي مختلفي وجود دارد. سرمايه گذار يك شخص يا سازمان مي باشد كه سرمايه خود را در اختيار شخص يا سازمان ديگري قرار مي دهد و هدف او از اين سپرده گذاري سرمايه دست يافتن به سود مي باشد. تركيه يكي از كشورهايي مي باشد كه مهاجرت و اخذ اقامت آن مورد توجه تعداد زيادي از ايرانيان قرار گرفته است. براي اينكه با چگونگي سرمايه گذاري در اين كشور بيشتر آشنا شويد در ادامه اين بخش سعي داريم مطالب جامع و مفيدي را در اختيار شما قرار داده و به پاسخ پرسش هاي زير بپردازيم.
1. بهترين شيوه هاي سرمايه گذاري در تركيه كدامند؟
2. آيا سرمايه گذاري با خريد اوراق قرضه دولتي امكان پذير مي باشد؟


بهترين شيوه هاي سرمايه گذاري در تركيه كدامند؟

سرمايه گذاري در تركيه علاوه بر سود و منفعتي كه دارد ممكن است خطراتي را نيز به دنبال داشته باشد. به همين جهت مهم نيست كه قصد داريد پول خود را در چه كشوري سرمايه گذاري كنيد، مورد توجه قرار دادن جوانب مثبت و منفي آن بيشتر از هر چيز ديگر اهميت دارد.

تركيه جزء آن كشورهايي مي باشد كه از يك سري قوانين و مقررات برخوردار بوده و در صورتي كه اصول و قوانين تعيين شده رعايت نشوند امكان وارد كردن پول دركشور وجود نخواهد داشت.

بايد اين نكته را يادآوري كنيم كه در قوانين شهروندي تركيه از طريق سرمايه گذاري تغييرات و دگرگوني هايي ايجاد شده است. در اين بخش مقاله بهترين راه هاي سرمايه گذاري را مورد بررسي و ارزيابي قرار خواهيم داد.
سرمايه گذاري كردن از طريق خريد ملك در تركيه

كساني كه تصميم گرفته اند تا براي سرمايه گذاري كردن در كشور تركيه اقدام كنند مي توانند اين كار را از طريق خريد ملك در تركيه كه به عنوان يكي از راه هاي مشهور سرمايه گذاري به شمار مي آيد انجام دهند.
براساس تبصره 35 قانون املاك تركيه همه شهروندان خارجي قادر نيستند ملك خريداري كنند. بنابراين توصيه مي شود قبل از اينكه از روش خريد ملك را مورد استفاده قرار دهيد ابتدا به كنسولگري تركيه مراجعه كرده تا نسبت به اين موضوع اطمينان حاصل كنيد.

دانستن تمام تبصره ها و اجرا كردن قوانين پيش از اقدام به سرمايه گذاري در تركيه بسيار مهم است. به ياد داشته باشيد كه تنها اوراق رسمي انتقال مالكيت در تركيه را به ثبت مي رساند و همچنين در دفتر اسناد رسمي بايد امضاي طرفين نيز ثبت گردد.

به همين جهت به هيچ عنوان نبايد به مكان هاي جداگانه و خصوصي مراجعه كرد. به دليل اينكه اگر شما سرمايه خود را از دست بدهيد كشور تركيه مسئوليتي در قبال اين موضوع ندارد.

مذاكره كردن هاي املاكي با شركت

يكي ديگر از بهترين راه هاي سرمايه گذاري در تركيه پياده سازي كردن سرمايه در شركت هاي فعال در حيطه املاك و مستغلات مي باشد.

در صورتي كه نمي دانيد چه ميزان هزينه اي را بايد سرمايه گذاري كنيد بايد به اندازه كافي تحقيق كرده و از مشاوران حرفه اي سرمايه گذاري كمك بگيريد.

جهت مشاوره در زمينه خريد خانه در تركيه به جهت سرمايه گذاري و همچنين مشاهده پروژه ها با كارشناسان ما در دفتر تهران تماس حاصل فرمائيد.

ايجاد كارآفريني

از ديگر روش هاي سرمايه گذاري كردن در كشور تركيه مي توان به ثبت شركت و ايجاد كارآفريني اشاره كرد. ممكن است در ابتدا اين شيوه كمي دشوار به نظر برسد اما در صورتي كه تحقيقات لازم را به خوبي انجام داده و به اندازه كافي آگاهي داشته باشيد به راحتي قادر هستيد تابعيت اين كشور را به دست آوريد.

هرگز فراموش نكنيد كه سرمايه گذاري كردن پول نه تنها در تركيه بلكه در تمام كشورها به عمل عاقلانه نياز خواهد داشت. براي مثال، در صورتي كه به منظور راه اندازي يك كسب و كار در تركيه اقدام كرده ايد استخدام كردن حداقل 50 شهروند تركيه اي در شركتي كه به ثبت رسانده ايد ضروري است.
سرمايه گذاري در تركيه از طريق سپرده بانكي

خدمات بانكي يكي ديگر از روش هاي كارآمد مي باشد. به اين معني كه حداقل بايد 500 هزار دلار آمريكا را در بانك هاي كشور تركيه قرار داده و به مدت سه سال از برداشتن آنها خودداري كنيد.

همچنين جهت رزرو تور تركيه با بهترين قيمت نيز مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت آژانس هورامان گشت ستاره مجري مستقيم تور تركيه تماس حاصل فرمائيد.
 
منبع : هورامان گشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.